Spróbowałam i polecam! Masło orzechowe MARKS&SPENCER

Zachęcona  blogowiczkami, postanowiłam spróbować masła orzechowego MARKS&SPENCER. Jako, że nie ma w pobliżu mnie tego sklepu, poprosiłam siostrę, aby kupiła mi je w Warszawie. Poprosiłam ją o jedno - dokładnie Crunchy, ale jak miło byłam zaskoczona, gdy kupiła mi dwa (powiedziała, że były jakieś tanie, bo mówiłam jej wcześniej, że będą kosztowały ok.10 zł). Cena masełka jest naprawdę rewelacyjna 5,59zł za sztukę(!!!), dokładnie za 340g. Więc w cenie jednego innego mam takie dwa.
Na razie zaczęłam masło Crunchy, więc o nim słów kilka...
W porównaniu z innym masłem orzechowym, którego wcześniej używałam to jest niezwykle kremowe, nie jest tak zbite, a kawałki orzechów przyjemnie chrupią. Jest naprawdę pyszne!

Skład: orzechy (91%), olej słonecznikowy, olej palmowy, cukier trzcinowy, sól morska.

Wartości odżywcze w 100g:
  • 615 kcal
  • białko: 24,4 g
  • węglowodany:14,8 g (w tym cukry: 4,9 g)
  • tłuszcz: 50,8 g (w tym nasycone: 11,2 g)
  • błonnik: 6,6 g
  • sód: 0,23 g
 ! Dlaczego warto jeść masło orzechowe? 
- jedzenie masła orzechowego zmniejsza ryzyko chorób serca;
- wprawdzie orzeszki i masło orzechowe są wysokokaloryczne, ale udowodniono, że osoby jedzące je regularnie mają niższy poziom cholesterolu niż te, które ich unikają;
- fistaszki oprócz dobrych tłuszczów zawierają beta-sitosterol, który zmniejsza wchłanianie cholesterolu z pożywienia i prawdopodobnie spowalnia wzrost komórek rakowych w okrężnicy, prostacie i piersiach.

A Wy, jakie masło orzechowe polecacie?
__________________________________________________________________________




 Mam dla Was coś jeszcze, widok znikającej tęczy z mojego okna :) 


Mam do Was pytanie... Zapewne interesujecie się fotografią i może polecilibyście mi jakiś obiektyw do Nikona coś w stylu macro? Mam takie swoje typy:
- Tokina 100mm f/2.8 AT-X M100 AF Pro D Macro
- Nikkor 60 mm f/2.8G ED AF-S Micro 
- Nikkor af-s dx 50 mm f/1,8G.

Pomożecie?

15 komentarzy:

  1. Ja kupuje w lidlu 95% orzechów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. też chcę spróbować zrobić sama, ale najpierw muszę te wyjeść :)

      Usuń
  3. Co to obiektywu do Nikona to bierz 1,8. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam kita, więc nic nadzwyczajnego ale gdybym miała fundusze to na pewno kupiłabym nikrona 1.8 albo 1.4 :)

      Usuń
  4. Ostatnio nawet wspominano o nim w książce, którą czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham masło orzechowe, to w moim przypadku uzależnienie <3

    Dla mnie najlepsze jest Sante, z Lidla z tygodnia amerykańskiego lub robione przez mnie w domu( próbowałam też z innych rodzajów orzechów- też pyszne ;D

    O tym z M&S dużo słyszałam,ale niestety do Warszawy daleko ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. tak tak też wszamałam cały słoik! ;) pyszne jest, TANIE jest, uwielbiam wersję z kawałkami orzechów

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo... takiego jeszcze nie próbowałam. Ja lubię masło orzechowe firmy sante :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie próbowałam, ale delikatesy M&S to rzeczywiście fajne miejsce

    życie & podróże
    gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej a po co taki długi skład???? Ja wolę kupować masło orzechowe składające się tylko z orzeszków ziemnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do innych (nie będę tu wymieniać konkretnych firm) ten skład nie jest wcale taki straszny... Są gorsze :)
      A Ty jakie masło polecasz? :)

      Usuń
  10. Crochet by camsex Monica Kennedy. It is very common, recognizable, seems
    to be a topic of much debate, since this has been an area where Apple has been
    asleep at the wheel.

    Review my website; sexcams

    OdpowiedzUsuń
  11. M&S masło orzechowe z orzechów nerkowca , jest przepyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. czy jakaś dobra duszyczka byłaby w stanie mi to masełko kupić i wysłać?
    marze o nie od miesięcy a nigdzie nie mogę go upolować ...
    byłabym dozgonnie wdzięczna <3
    kontakt patrycja9608@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...