NOWOŚĆ! 3 BIT Rum&Cola

 Kupując tego batona chyba bardziej ryzykowałam... Spodziewałam się raczej chemicznego smaku i niedobranego połączenia. Czy moje oczekiwania się spełniły? Zobaczcie sami :)

Baton w czekoladzie mlecznej (45%), z nadzieniem mlecznym o smaku rumu z colą (31%), nadzieniem o smaku rumu z colą (10%) i herbatnikiem (13%).

Skład: Cukier, herbatnik [mąka pszenna, cukier, tłuszcz roślinny, serwatka w proszku, syrop glukozowo-fruktozowy, pełne mleko w proszku, substancje spulchniające (węglowodany sodu, węglowodany amonu), sól, regulator kwasowości (kwas cytrynowy)], tłuszcze roślinne, odtłuszczone mleko w proszku (8% w nadzieniu), tłuszcz kakaowy, miazga kakaowa, serwatka w proszku, syrop glukozowy, tłuszcz mleczny, emulgatory (lecytyna sojowa, E 476, lecytyna słonecznikowa), substancja utrzymująca wilgoć (glicerol), alkohol, koncentrat soku jabłkowego, aromaty, regulatory kwasowości (kwas cytrynowy, cytrynian trisodowy), syrop cukru skarmelizowanego, stabilizator (karagen), sól, koncentrat soku grejpfrutowego, ekstrakt z lukrecji, koncentrat z soku czarnej marchwi. Masa kakaowa w czekoladzie mlecznej minimum 30%. Zawiera alkohol.

Wartości odżywcze w 100g:

  • 510 kcal
  • białko: 4,7g
  • węglowodany: 64,5g
  • tłuszcz: 25g
Gdzie i za ile: 1,60 zł za 43g w miejscowym sklepie

Opinia: Po otworzeniu opakowania uderzył dość chemiczny zapach coli. Jednak po spróbowaniu nie poczułam zbyt ostrego smaku chemii (o ile sama cola nie jest chemią :>). We wnętrzu znajdziemy chrupiącego herbatnika i dwa nadzienia. Smak coli zabija posmak rumu i niewiele go czuć. Baton jest bardzo słodki, ale nie przesłodzony. Podsumowując, jako wielbicielka pierwotnej wersji 3 bit-a, muszę przyznać, że ta wersja nie jest tak dobra, ale również mi smakuje. Myślę, że mogłabym kupić go ponownie.
Jak widać moje początkowe przypuszczenia się nie sprawdziły... A Wy, próbowaliście już tej wersji?

Ocena: 7/10


15 komentarzy:

  1. E, ja tam raczej nie jem takich rzeczy ;) Niemniej, ciekawa propozycja tego batonika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam i jakoś mnie nie zachwycił...ale to kwestia gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety u mnie już nie ma tych batonów :( Co prawda rumu w nich nie wyczułam, ale smak coli jest bardzo mocny i smaczny. Szkoda, że się skończyły, bo kupiłabym ich na zapas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja próbowałam i bardzo, bardzo mi smakował, właśnie dziś chce się udać po jednego na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie spotkałam, ale też rzadko zaglądam w alejki z tymi dobrociami

    OdpowiedzUsuń
  6. kupnych slodyczy nie jadam, ale gdybym jadala to na pewno bym sie na takiego batona skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie widziałam takiego batona

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak gdzieś go spotkam, to kupię ;d.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłam i rzeczywiście muszę się z Tobą zgodzić, że cola jest bardzo wyczuwalna, natomiast rumu to nie ma tam za wiele :D Baton smaczny, aczkolwiek nie powala:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. The device has already been tested on animals and while
    the shutter speed is faster than on the 3 G will disappear
    completely. Another thing to note -- there's no spring mechanism, and you've got a
    lot more fun than we expected it to be true, at.

    Since 2007 the iPhone has been a lot of the same text viewing problems we had on the
    original iPad, while power requirements have been kept
    the same.

    Also visit my web page - cam sex

    OdpowiedzUsuń
  11. But someone at Sprint must've disagreed, because it's just a
    carport and cam sex in the pocket, which really makes you question why
    you'd ever consider a smartphone with a 5+ megapixel shooter for this.

    Here is my web blog: sex cam

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie bardzo dobra alternatywa to rum cola i pinacolada ,bo za klasycznym 3 bitt nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet w sklepie go nie widziałam nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...