Realizacja postanowień noworocznych - part I


Tak jak w tytule :) Zaczęłam realizować moje noworoczne postanowienia od tych najbardziej przyjemnych i najłatwiejszych do zrobienia (?). Moja lista wygląda tak: 
1.Realizuj postanowienia! - wykonane, ciągle utrzymywane w realizacji
2.Kup obiektyw - wykonane
3. Zacznij się w końcu uczyć biologii - najważniejszy krok wykonany, teraz ważna jest chęć i motywacja! (której ostatnio mi brakuje)
4. ....
...
..

Dalej lista jeszcze dłuuuga, ale mamy dopiero styczeń! Mam nadzieję, że niezbyt pochopnie w tytule napisałam "part I" i z każdym miesiącem będę realizowała kolejne postanowienia :)

A Wam jak idzie realizowanie postanowień? :)

Ja chyba jednego z moich najważniejszych nie będę mogła zrealizować, a mianowicie ograniczenie słodkości. Nie, nie jem, ani nie jadłam ogromnych ilości czekolad, batoników, czy ciasteczek... Problem polegał na tym, że śniadanie, obiad i kolację potrafiłam jeść na słodko :) Chciałam to zmienić, nawet dobrze mi szło, jadłam tylko słodkie śniadanie... ale wczoraj w szkole przydarzyła mi się nieciekawa sytuacja. Prawie bym zemdlała, ale to nie było takie typowe omdlenie. Moje ciało utrzymywało się w stałym napięciu. Taka fala zdrętwienia rozchodziła się od rąk, po czubek głowy, w pewnym momencie, nie mogłam wypowiedzieć ani słowa... To było najgorsze, najstraszniejsze uczucie w ciągu całego mojego dotychczasowego życia! Wyszłam z klasy (z pomocą koleżanki) i zadzwoniłam po Mamę. ...i tak dzisiaj leżę sobie jeszcze w domku i odpoczywam, zaraz jadę do lekarza...
Może powodem być coś innego niż ograniczenie "słodkiego", ale wcześniej nic takiego mnie nie spotkało.


A tak na zmianę tematu...
Tak wyglądało niebo, któregoś z pierwszych dni stycznia. Prawda, że ten widok zapiera dech w piersiach?
Dlatego kocham to miejsce, w którym mieszkam ♥

Przepraszam za moje wywody :)


14 komentarzy:

  1. Zycze wytrwalosc w realizacj postanowien noworocznych..ja tez sue staram ale jakos tak gorzej wychodzi :/ sliczne zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej.. piękny widok!:)
    Postanowień nie robiłam, ale tobie życzę powodzenia;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie robiłam sobie noworocznych postanowień - może czas zacząć. Gratuluję kupna obiektywu - fajne, jaśniutkie szkło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szybko przystąpiłaś do realizacji swoich postanowień. (; ja taki obiektyw znalazłam pod choinką!

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze zaczęłaś ten nowy rok, oby tak dalej! :) ja też mam czasem dni, w których zdecydowanie dominuje słodki jadłospis... myślę sobie wtedy, że przydałoby się wprowadzić bardziej urozmaicone, pełne warzyw menu. powoli to realizuje, ale wiadomo, że nie jest tak łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym te postanowienia chetnie wcielila w zycie, gdybym je miala....jeszcze nie zdazylam sie nad niczym konkretnie zastanowic :) ciagle czas mi gdzies umyka przez palce :)
    super, ze Tobie sie udalo. to tak jabym motywuje do dalszych postanowien i dazenia do ich spelniania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis na placek marchewkowy jest na moim drugim blogu, zapraszam :) http://chiliandsugar.blogspot.com/2013/01/razowy-placek-marchewkowo-cynamonowy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam postanowień i bardzo się z tego cieszę, ale mam plan zakupu takiego obiektywu:-) ( mam nadzieję, że już za kilka tygodni )

    OdpowiedzUsuń
  9. z moimi postanowieniami jest kiepsko :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten widok jest po prostu zachwycający!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. też powoli realizuję swoje postanowienie ale widze ze tobie to idzie super ;) obserwuję i zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  12. wahania poziomu cukru we krwi bywają nieprzyjemne i niebezpieczne ... mam nadzieję , że to nie był ten problem ...

    a moje postanowienia noworoczne ... staram się ich przestrzegać ... czasem zdarzają mi się małe odstępstwa od diety :) ale przecież nie oszalałam i nie będę katować się dietą na wakacjach :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. 99 If you like a simple resource maintenance and war game simulation that runs 24/7 with many sexcam players from around the world, lies not with fossil fuels
    but with alternative sources of energy.

    Stop by my page - sexchat

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...