Sobotnie śniadanie i zaproszenie na fanpage na facebook'a



Witam! 
Dziś wyjątkowo przedstawiam Wam moje śniadanie: jajecznica na maśle z szynką, szczypiorkiem i orzeszkami ziemnymi oraz kromką żytniego chleba z masłem oraz gorąca kawa - niestety niewidoczną na zdjęciu.

Dzisiejszy post jest podwójnie wyjątkowy, ponieważ zapraszam Was także do polubienia fanpage'a mojego bloga na facebooku:



Po kliknięciu na zdjęcie, przeniesiecie się na stronę mojego bloga na fb.
Możecie też kliknąć TUTAJ .
 Dopiero się rozkręcam, ale zachęcam do "lajkowania" :)

18 komentarzy:

  1. To teraz można Cię znaleźć też tam? Miło ;) A śniadanie zdrowe... i całkiem oryginalne! Nie jadłam nigdy jajecznicy z orzechami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby taka zwyczajna, ale lubię, gdy coś chrupie między zębami :) polecam :)

      Usuń
  2. Jajecznica z orzechami, super! :) Jadłam z włoskimi i smakowała świetnie, więc teraz muszę skorzystać i z Twojego pomysłu, zrobić z ziemnymi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam a może taki mały rewanż http://www.facebook.com/jedzismakuj

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, wypróbowałabym taką jajecznicę. Uwielbiam wszelkie jajecznice, a ta Twoja wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm przepyszna opcja dla jajecznicy! Wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje fanpagu:)
    piękna ta jajecznica, takie koloryty.. ale z orzeszkami to mnie zaskoczyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie przepadam za jajecznicą;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jajecznice jak wszystko z jajkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajecznica z orzeszkami? Fajny pomysł. pewnie wspaniale chrupały pod zebami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajecznica z orzeszkami... Przyznam, że na taki pomysł jeszcze nie wpadłam, ale kiedyś na pewno chętnie wypróbuję! :) Blog na fb oczywiście polubiony, jakby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. orzeszki do jajecznicy? muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow fajny pomysł na pomieszanie smaków :) Serio! POlecam sie może znajdziesz jakieś inspiracje na blogu u mnie, ale wątpię bo u Ciebie widzę że jest MEEEGA smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  13. fanpage na FB ... zbieram się i zbieram , żeby stworzyć własny i jakoś efektów nie widać :):):) powinnam była wpisać sobie to w listę postanowień noworocznych :):):)
    fajna ta Twoja jajecznica ... chrupie pod zębem :):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...