Przedłużenie miniKONKURSU

KONKURS miał trwać do 14.06, jednak ilość zgłoszeń jest  zbyt mała (7). Pierwotnie minimalną ilością miało być 15 zgłoszeń, jednak teraz zmniejszam tę liczbę do 10.  (czyli jeszcze tylko/aż 3 osoby)
A zgłoszenia możecie przysyłać do 21.06.13 r.

"Niedawno minął rok blogowania, rok z Wami. Rok temu dodałam tutaj pierwszy post.
 Chciałabym Wam bardzo podziękować za ten wspólnie spędzony czas i zorganizowałam taki mini konkursik, a mianowicie...

DO WYGRANIA:
  • zestaw do dekorowania tortów i ciast
  • urocze papilotki na muffiny (100 szt.)
ZADANIE KONKURSOWE:
1. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie: 
"Jaki jest Twój ulubiony tort i dlaczego?"
2. Dodatkowo należy polubić fanpage mojego bloga na fb (klik) lub zostać obserwatorem na bloglovin' (klik).

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
- ODPOWIEDŹ NA PYTANIE KONKURSOWE:
- LUBIĘ NA FB/OBSERWUJĘ PRZEZ BLOGLOVIN' JAKO: (niepotrzebne usunąć. Podać imię i pierwszą literkę nazwiska lub nick)
- e-MAIL:



ZASADY KONKURSU:
1. Konkurs trwa od 7.06.13r. do 14.06.13r. (godz. 23:59)  21.06.13r. (godz.23:59).
2. Wszystkie nagrody są nowe, nieużywane.
3. Sponsorem jest kuchcikOla (ja :>).
4. Ogłoszenie wyników nastąpi nie później niż tydzień po zakończeniu konkursu.
5. Wysyłka nagród na mój koszt tylko na teren Polski.
6. Aby wziąć udział w konkursie trzeba mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę rodziców.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych.
8. Aby wziąć udział w konkursie należy zrealizować zadania konkursowe.
9. W jury konkursowym zasiądę ja, moja siostra i brat.
10. W konkursie musi wziąć min. 15 osób. 10 osób.
11. Zgłoszenia proszę zostawiać w komentarzach pod TYM <KLIK> postem.

POWODZENIA :)

3 komentarze:

  1. ooj nie wezmę niestety udziału w konkursie, bo mój mózg wysiadł po serii egzaminów i zamknął się na wszelką kreatywność. Tak czy inaczej trzymam kciuki za uczestników i już zazdroszczę takich ślicznych nagród!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło tu i kolorowo! Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...