Metoda na "chłoda"

Lato jak na razie nam dopisuje. Obecne upały wcale mi nie przeszkadzają i na nie nie narzekam. Tysiąc razy bardziej wolę +40 na plusie niż na minusie, brrr... A w znoszeniu  wysokich temperatur pomagają mi właśnie takie mrożone jogurty, których jedną z opcji dziś chciałabym Wam pokazać :) Wg mnie chłodzą organizm bardziej efektywnie niż lody czy koktajle. Jeśli jeszcze ich nie robiliście - bardzo zachęcam do spróbowania :)
P.S. Bardzo przepraszam za "zaciek" jogurtu na szklance, ale nie zauważyłam tego podczas robienia zdjęć :(

Mrożony jogurt bananowo-porzeczkowy:
(przepis na 2 porcje)

  • 2 banany
  • 100g czarnej porzeczki
  • 1 łyżka miodu
  • 400g jogurtu greckiego/naturalnego (użyłam obydwu)
  • 100 ml mleka
Wymienione składniki dokładnie zblendować, wstawić do zamrażarki na 3-4 godziny. Mieszać co 1-1,5 godziny, aby nie powstały zamarznięte bryłki wody. 
Czas trzymania w zamrażarce można dowolnie skracać lub wydłużać. Ja lubię zamarznięty, ale ciągle płynny jogurt, pycha! :)

Smacznego :)

16 komentarzy:

  1. Metoda na chłoda zdecydowanie! Ja zazwyczaj w upały obżeram się arbuzem, nic tyko biorę połówkę i wybieram go łyżką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to połączenie, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowe, ładne i dla ochłody - biorę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie by mi się taki przydał teraz.
    Pycha. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszności :) przy takim napoju żadne upały niestraszne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała metoda na chłoda:D

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłaś mnie ta porzeczką :) przepysznie wygląda ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra orzeźwiający koktajl, w sam raz na dzisiejszy dzień :)

    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio polubiłam porzeczkę, więc muszę go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie i cudne kolorki:D. A ten sposób na upał, wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kolor!!! ale mnie naszła teraz ochota na porzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sam raz na dzisiejszą pogodę, zrobię malinowy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...