Budyniowa owsianka z bananem, borówkami i ...

Owsianki z biegiem lat zyskują co raz więcej wielbicieli. Ja jestem jedną z nich. Bo jak owsianka z najlepszymi dodatkami może być nie dobra? Może dodać do niej co tylko chcemy: owoce, czekoladę, orzechy, serki, jogurty i nie wiem co jeszcze... Wszystko zależy od naszego pomysłu :)
Owsianka oprócz tego, że pyszna jest jeszcze ZDROWA. Jest to najlepsza propozycja na śniadanie (i nie tylko). Płatki owsiane bogate są w: białka, aminokwasy, witaminy B6 i B1, substancje antydepresyjne, magnez, żelazo. Mają sporą ilość rozpuszczalnego błonnika oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych.
Dziś mam dla Was taką propozycję...

Budyniowa owsianka z bananem i borówkami:
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 1/2 szklanki wody
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1 łyżka proszku budyniowego
  • 3/4 banana
  • borówki
  • serek waniliowy
  • chałwa
  • kakao
Zagotowujemy wodę i wsypujemy płatki. Gotujemy chwilę do miękkości. Na gotujące się płatki wlewamy mleko wymieszane z proszkiem budyniowym. Skrawamy banana (zostawiamy kilka plasterków na wierzch). Gotujemy dalej do uzyskania gęstej konsystencji. Na gotową owsiankę układamy banana, borówki, serek, chałwę i posypujemy kakaem.
                                                                                 * Jeśli ktoś chce może posłodzić.

Smacznego :)



9 komentarzy:

  1. wygląda obłędnie! idealne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro wypróbuję! :) Jestem szalenie ciekawa, jak smakuje owsianka z budyniem! Dzisiaj kupiłam borówki, mam też banana. Od dwóch tygodni jem owsiankę na zmianę z kaszką manną, za każdym razem inaczej, ale w takiej wersji jeszcze jej nie jadłam, choć kilka dni temu spotkałam się z nią na innym blogu, ale zupełnie wyleciało mi to z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna! Uwielbiam budyniową, a te dodatki... Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z budyniem jedna z najlepszych owsianek!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być wyborna, ja bym dodała jeszcze maliny i cynamon...

    OdpowiedzUsuń
  6. jedno z lepszych połączeń jakie można sobie wymarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO podoba mi się ta kombinacja ;) też jestem fanką owsianek ale powiem nieskromnie, że zawsze byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa pysznie wygląda! :) teraz jem dużo owsianek, kaszek mannych z dodatkami, na pewno wypróbuję :)

    Zapraszam na mojego bloga -> http://zniemczonegeekgurls.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepluuutko! :)

    P_M

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zjadłam i stwierdzam, że jest pyszna! Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...